Používame Cookies

Press centrum spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia s.r.o. používa technológiu Cookies pre štatistické účely o návštevnosti. V prípade, že naďalej budete používať túto webstránku, súhlasíte s použitím Cookies.

Mediálne centrum

Mercedes-Benz opäť najhodnotnejšou luxusnou automobilovou značkou na svete podľa rebríčka „Best Global Brands 2020“

Vydané 20. 10. 2020

Stuttgart. Značka Mercedes-Benz sa opäť stala jednou z najžiadanejších značiek na svete: V tohtoročnom rebríčku „Best Global Brands“ renomovanej americkej poradenskej spoločnosti Interbrand sa značka s hviezdou úspešne umiestnila na ôsmom mieste. S odhadovanou hodnotou značky 49,268 miliárd amerických dolárov je jedinou európskou spoločnosťou, ktorá sa umiestnila v prvej desiatke.

„Celý tím Mercedes-Benz je hrdý na to, že sa tento rok značka opäť umiestnila v prvej desiatke rebríčka ‘Best Global Brands‘, a že už štvrtý rok po sebe obhájila pozíciu najcennejšej automobilovej značky na svete,“ uviedla Bettina Fetzer, šéfka marketingu v spoločnosti Mercedes-Benz AG. „Kľúčom k nášmu úspechu je neustále zameranie našej značky na potreby zákazníkov, pre ktorých vytvárame prostredníctvom širokej škály digitálnych a fyzických formátov mimoriadne zážitky z produktov a značky.“

Značka Mercedes-Benz vždy kombinovala vysokú úroveň inovácií s túžbou ponúknuť zákazníkom jedinečný a nezameniteľný zážitok z mobility luxusnej triedy. Všetky produkty a služby preto nesú nielen kolektívne know-how spoločnosti, ale aj nárok pevne zakotvený v DNA značky, ktorý stelesňuje fascináciu moderným luxusom. Súčasnosť poznačená pandémiou COVID-19 jasne dokazuje, že úspešné značky pretrvajú aj v nepokojných časoch. Svojim jasným vystupovaním vyjadrujú dôveru a konzistenciu a tým prispievajú z dlhodobého hľadiska k silnému zväzku medzi zákazníkom a značkou.

Zameranie na najlepšie svetové značky od roku 1999
Americká poradenská spoločnosť Interbrand zaoberajúca sa značkami, skúma a analyzuje najcennejšie značky sveta od roku 1999. Už po 21-krát je sto najlepších značiek zahrnutých do ročnej štúdie „Best Global Brands“, ktorá skúma všetkých kandidátov podľa troch kritérií: „Finančný výkon produktov alebo služieb značky“, „Úloha značky v procese rozhodovania o kúpe“ a „Sila značky s ohľadom na zabezpečenie budúcich výnosov spoločnosti“. Interbrand bola prvou spoločnosťou, ktorá vyvinula metódu hodnotenia značky certifikovanú podľa ISO 10668. Táto medzinárodná norma stanovuje kritériá pre hodnotenie a spĺňa požiadavky na presnú klasifikáciu peňažnej hodnoty značky.

Rebríček Interbrand nájdete na: www.bestglobalbrands.com


Fotografie ku tlačovej správe

Fotografia 1 (1280x720px, 203.74 kB)

Fotografia 2 (4961x3657px, 8.48 MB)