Používame Cookies

Press centrum spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia s.r.o. používa technológiu Cookies pre štatistické účely o návštevnosti. V prípade, že naďalej budete používať túto webstránku, súhlasíte s použitím Cookies.

Mediálne centrum

Nový Mercedes-Maybach Triedy S: Nová definícia luxusu

Vydané 19. 11. 2020

Stuttgart. Od uvedenia na trh v roku 2015 bolo celosvetovo vyexpedovaných približne 60 000 vozidiel Mercedes-Maybach Triedy S. V roku 2019 sa predalo približne 12 000 vozidiel Mercedes-Maybach Triedy S, teda viac ako kedykoľvek predtým. V Číne malo tempo rastu dvojcifernú hodnotu. V uplynulom roku boli hlavnými odbytovými regiónmi okrem Číny aj Rusko, Južná Kórea, USA a Nemecko. Na úspešný príbeh nadväzuje nové vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S. Znovu je kombináciou dokonalosti a špičkových riešení vlajkovej lode od značky Mercedes-Benz, ktorá bola predstavená len pred niekoľkými mesiacmi, ako aj exkluzivity a tradície značky Maybach. Rázvor, ktorý je v porovnaní s dlhou verziou Triedy S od značky Mercedes-Benz dlhší o 18 centimetrov, prináša absolútne výhody pre cestujúcich na zadných sedadlách. Vďaka sériovým riaditeľským sedadlám a balíku na prevádzku so šoférom sa z oblasti zadných sedadiel stáva komfortné pracovisko a priestor na odpočinok. K tomu prispievajú aj exkluzívne prvky ako veľké ozdobné prvky z dreva na zadnej strane predných sedadiel a medzi oboma cestujúcimi na zadných sedadlách. Na Slovensku sa predaj vozidla Mercedes-Maybach Triedy S začne na jar 2021. Prvé vozidlá sa k autorizovaným obchodníkom dostanú v lete 2021.

Mercedes-Maybach Triedy S (dĺžka/šírka/výška: 5 469/1 921/1 510 milimetrov) je klasický trojpriestorový sedan. Osobitnými poznávacími znakmi prednej časti sú osobitá kapota motora s pochrómovanou plutvou a maska chladiča Mercedes-Maybach. Jej vysoký, jedinečný, ľahko identifikovateľný vzhľad sa zakladá na zvislých, trojrozmerných ozdobných lištách. Slovná značka MAYBACH je integrovaná v pochrómovanom ráme masky chladiča. Zadné bočné dvere sú širšie ako pri príbuzných modeloch, okrem toho je v stĺpiku C umiestnené pevné trojuholníkové okno. Logo značky Maybach na stĺpiku C zdôrazňuje exkluzivitu. Na želanie je vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S vybavené elektricky poháňanými komfortnými dverami vzadu.

K osobitnému vzhľadu vozidla Mercedes-Maybach Triedy S na želanie prispeje dvojfarebné lakovanie s deliacim pruhom. Toto lakovanie sa nanáša ručne podľa najvyšších kritérií kvality. Na želanie sa dodáva revolučná technológia svetlometov DIGITAL LIGHT. Umožňuje nové funkcie, ako napríklad premietanie pomocných značiek alebo výstražných symbolov na vozovku (predbežne od leta 2021). V prípade technológie DIGITAL LIGHT obsahuje každý svetlomet svetelný modul s troma extrémne výkonnými svetelnými diódami, ktorých svetlo sa láme a smeruje pomocou 1,3 milióna mikro zrkadiel.

Interiér: veľa miesta a vysoký komfort v oblasti zadných sedadiel
Interiér vozidla Mercedes-Maybach Triedy S sa zakladá na revolučnom spracovaní interiéru novej Triedy S od značky Mercedes-Benz. Umelecky tvarovaná prístrojová doska, stredová konzola a lakťová opierka vytvárajú dojem, že sa vznášajú. Aj v interiéri vozidla Mercedes-Maybach Triedy S panuje súlad digitálneho a analógového luxusu. K dispozícii je až päť obrazoviek. Sériovou súčasťou výbavy je centrálny OLED displej s uhlopriečkou 12,8 palca, ktorý slúži ako špičková riadiaca centrála. Na želanie je k dispozícii 3D displej vodiča s uhlopriečkou 12,3 palca a trojrozmerným zobrazením iných účastníkov cestnej premávky a výraznými hĺbkovými a tieňovými efektmi.

Osobitný vzhľad displeja vodiča v režime zobrazenia Exkluzívny odôvodňuje osobitné postavenie vozidla Mercedes-Maybach. Lemovanie okrúhlych prístrojov je vyhotovené v ružovozlatej farbe, ktorá je typická pre túto značku.

Táto farba sa používa aj pri aktívnom náladovom osvetlení (mimoriadna výbava), teda pri animovanom dynamickom osvetlení s využitím svetelných diód s inteligentnými komfortnými a bezpečnostnými funkciami. Aktívne náladové osvetlenie prostredníctvom bledej ružovozlatej farby (Rosegold White) a žiare ametystu (Amethyst Glow) zahŕňa dva nové farebné svety. Úvodné svetelné stvárnenie „Vitajte v zadnej časti vozidla“ navyše prináša ďalšiu dodatočnú funkciu. Premiéru vo vozidle Mercedes-Maybach má adaptívne osvetlenie zadnej časti interiéru. Vo viacerých ohľadoch sa prispôsobí želaniam cestujúcich: okrem jasu je možné nastaviť aj veľkosť a polohu svetelného bodu. Zároveň je k dispozícii veľký rozsah nastavenia medzi precíznym pracovným svetlom a uvoľňujúcim salónovým svetlom.

Na palube sa nachádza aj bohatá dávka klasického luxusu: novinkou sú veľké ozdobné prvky na predných sedadlách. Ušľachtilé ozdobné prvky z dreva obopínajú zadnú stranu sedadla vodiča a spolujazdca. V prípade výbavy so zadnou časťou prvej triedy sa medzi dvomi cestujúcimi na zadných sedadlách nachádza podobne výrazný ozdobný prvok z dreva.

Rázvor, ktorý je v porovnaní s dlhou verziou Triedy S od značky Mercedes-Benz dlhší o 18 cm, prináša absolútne výhody pre cestujúcich na zadných sedadlách. Prehľad najdôležitejších rozmerov:

Mercedes-Maybach Triedy S (Z223)Trieda S s dlhým rázvorom (V223)Trieda S s krátkym rázvorom (W223)
Celková dĺžka [mm]546952895179
Celková šírka [mm]19211 954 / 1 921 [1]1 954 / 1 921 [1]
Celková výška [mm]151015031503
Rázvor [mm]339632163106

Sériová výbava s riaditeľskými sedadlami vzadu vľavo a vpravo a balíkom na prevádzku so šoférom je jednoznačným dôkazom toho, že cestujúci vo vozidle Triedy S značky Mercedes-Maybach často sedia v druhom rade sedadiel. Cestujúci môže nezávisle nastaviť sedaciu plochu a operadlo riaditeľských sedadiel. Používaním opierky chodidiel umiestnenej na prednom sedadle a elektricky vysúvateľnej opierky na nohy vzniká súvislá, komfortná plocha na ležanie s príjemnou polohou na spanie. Dráha nastavenia opierky na nohy sa v porovnaní s predchádzajúcim konštrukčným radom predĺžila o približne 50 mm. Ďalšou novinkou je masážna funkcia opierky lýtka ako súčasť balíka komfortu sedenia vzadu. Ďalšou príjemnou funkciou je vyhrievanie šije a ramien v oblasti zadných sedadiel.

Infotainment MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz): ešte osobnejšie a intuitívnejšie ovládanie
V novej Triede S je predstavená druhá generácia učenlivého systému MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz), ktorý bol uvedený v roku 2018. Jedinečnosťou systému MBUX je jeho prepojenie s najrozličnejšími systémami a údajmi zo snímačov vozidla. Brilantné zobrazenia uľahčujú ovládanie funkcií vozidla a komfortných funkcií až na piatich veľkých obrazovkách, ktoré sčasti disponujú technológiou OLED. Výrazne sa rozšírili aj možnosti personalizácie a intuitívneho ovládania. Vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S je na želanie vybavené interiérovým asistentom MBUX aj v oblasti zadných sedadiel.

Interiérový asistent MBUX v súvislosti s ovládaním rozpoznáva množstvo želaní. V závislosti od situácie vhodným spôsobom asistuje pomocou automatických funkcií vozidla, pričom interpretuje smer pohľadu, pohyby ruky a reč tela cestujúcich. Mercedes-Maybach Triedy S dokáže pomocou 3D laserových kamier zaznamenať aj pohyby a gestá cestujúcich v oblasti zadných sedadiel. Napríklad podávač bezpečnostného pásu pre krajné miesta na sedenie sa vysunie automaticky, len čo interiérový asistent MBUX vďaka pohybu ruky rozpozná snahu o uchopenie bezpečnostného pásu. Aj funkcia výstrahy pri vystupovaní bola rozšírená a dokáže rozpoznať želanie cestujúceho na zadných sedadlách opustiť vozidlo.

Kultivovaná sila pre efektívny náhon
Motory vozidla Mercedes-Maybach Triedy S pochádzajú z portfólia značky Mercedes-Benz a čiastočne získali elektrickú podporu prostredníctvom integrovaného štartovacieho generátora (ISG) druhej generácie. Tento štartovací generátor poskytuje zvýšenie výkonu (boost) až o 15 kW, podporuje efektívne kĺzanie počas jazdy s ustálenou rýchlosťou, zvyšuje komfort funkcie Štart - stop a pohon je vďaka nemu celkovo efektívnejší.

Prevodovka 9G-TRONIC bola vylepšená pre adaptáciu ISG. Elektromotor, výkonová elektronika a chladič prevodovky sa teraz presunuli do prevodovky, resp. na prevodovku. V kombinácii s ISG bolo možné eliminovať celý dvojdielny remeňový náhon, pretože sa používa elektrický kompresor na chladivo. Vďaka tomu je možné efektívne a komfortne klimatizovať interiér aj vtedy, keď motor nepracuje (štart - stop a fázy kĺzania).

Náhon na všetky kolesá sa dodáva sériovo.

Podvozok: komfortne nastavený a prekvapivo obratný
Štandardom je vzduchové pruženie AIRMATIC s kontinuálne nastaviteľným tlmením ADS+. Vodič môže pomocou systému DYNAMIC SELECT individuálne meniť vlastnosti náhonu, ESP®, podvozka a riadenia. Na výber slúži ovládací prvok na spodnom konci centrálneho displeja. Systém DYNAMIC SELECT ponúka vlastný jazdný program MAYBACH. Tento program je celkom zameraný na komfort jazdy.

Riadenie zadnej nápravy (na želanie) zvyšuje obratnosť v meste. Polomer otáčania sa tým zmenšuje o takmer dva metre. Zákazníci si môžu vybrať z dvoch variantov: riadenie zadnej nápravy s uhlom natočenia kolies 4,5° a 10°. Polomer otáčania namiesto 13,1 metra dosahuje 12,2, prípadne 11,2 metra.

Plne aktívny podvozok s E-AKTÍVNYM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE (na želanie) na základe 48-voltovej technológie pomocou stereokamery sníma vozovku a vyhladzuje zvlnené prekážky. Systém okrem toho ponúka dodatočnú ochranu pri bočnom náraze.

Zvukový komfort: mimoriadne ticho a nízke vibrácie
Nový luxusný sedan sa zakladá na veľmi dobrom systéme eliminácie prenosu hluku a vibrácií do vozidla, ktorý pochádza z novej generácie Triedy S. Rozšírené opatrenia na elimináciu prenosu hluku a vibrácií do vozidla sú zamerané predovšetkým na oblasť zadných sedadiel. V priestore zadného podbehu kolesa je preto dodatočne použitá izolačná pena. Dodatočné pevné trojuholníkové okná v stĺpiku C sú vybavené vrstveným sklom, pretože sa nachádzajú v bezprostrednej blízkosti hláv cestujúcich na zadných sedadlách. Na želanie sa pre Mercedes-Maybach dodávajú pneumatiky s penovými absorpčnými prvkami, ktoré sú optimalizované na zníženie hluku.

Premiéru v spoločnosti zažíva aktívna kompenzácia jazdného zvuku (AFGK). Systém zmierňuje neželané nízkofrekvenčné zvuky pomocou zvukových vĺn s opačnou fázou. Na reprodukciu sa používajú basové reproduktory špičkového ozvučovacieho systému Burmester® so štvorrozmerným priestorovým zvukom.

Bezpečnosť: viac ochrany pred nehodami a počas nehôd
Práve vo vozidle Mercedes-Maybach Triedy S je pozornosť už odnepamäti venovaná aj mimoriadne vysokej bezpečnosti v zadnej časti vozidla. Dôkazom toho je aj inovácia v podobe airbagu vzadu: tento prvok mimoriadnej výbavy dokáže výrazne znížiť zaťaženie hlavy a šije pripútaných cestujúcich na bočných sedadlách vzadu pri prudkých čelných kolíziách. Vo vozidle Mercedes-Maybach Triedy S z automatického podávača bezpečnostného pásu odteraz profitujú aj cestujúci na zadných sedadlách sedanu. Podávač nepriamo nabáda na pripútanie a súčasne dodáva tomuto procesu väčšie pohodlie. Podávač bezpečnostného pásu je integrovaný v nastaviteľnom operadle riaditeľského sedadla, vďaka čomu je vždy v správnej polohe voči cestujúcemu.

Nové a rozšírené asistenčné jazdné systémy v závislosti od situácie pomáhajú pri prispôsobovaní rýchlosti, regulácii odstupu, riadení a zmene jazdného pruhu, čím odbremeňujú vodiča pri každodennom jazdení. Vodič si preto dlhšie udrží dobrú kondíciu a do cieľa cesty dorazí bezpečnejšie a komfortnejšie. Asistenčné jazdné systémy dokážu v závislosti od situácie reagovať na nebezpečenstvo a zmierniť závažnosť možných kolízií, prípadne im dokážu úplne zabrániť.

V podobe systému DRIVE PILOT značka Mercedes-Benz zavedie podmienečne automatizované jazdenie do sériovej výroby predbežne v druhom polroku 2021. Na vhodných úsekoch diaľníc a pri vysokej frekvencii premávky dokáže systém DRIVE PILOT vodičovi ponúknuť prevzatie riadenia vozidla, najprv do zákonom povolenej rýchlosti 60 km/h.

Značka: už 100 rokov neustále definuje luxus budúcnosti
Mercedes-Maybach je luxusná legenda, ktorá sa necháva objaviť vždy nanovo. Na základe historického súladu medzi luxusom a vysokou kvalitou prináša Mercedes-Maybach vždy novú interpretáciu luxusu budúcnosti. Mercedes-Maybach je v súčasnosti, viac než kedykoľvek predtým, synonymom „sofistikovaného luxusu“. Značka v sebe spája špičkovú technológiu a dokonalosť značky Mercedes-Benz s exkluzivitou a elegantným luxusom MAYBACH.

Nové vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S sa zakladá na jedinečnej tradícii exkluzívnych a reprezentatívnych vozidiel značiek Mercedes-Benz a Maybach. Spoločnosť Maybach Motorenbau GmbH predstavila svoje prvé vozidlo v roku 1921 na výstave automobilov v Berlíne: bolo to vozidlo Maybach typu W3 s karosériou Auer z Cannstattu.

V roku 1930 bolo predstavené vozidlo Mercedes-Benz 770 označované ako „veľký Mercedes“ (W 07), ktoré v roku 1938 nahradil typ konštrukčného radu W 150 s rovnakým názvom. V päťdesiatych rokoch 20. storočia sa značka vrátila do tohto vrcholového segmentu s vozidlom Mercedes-Benz 300 (W 186 a W 189). Ďalším vozidlom s vysoko reprezentatívnym charakterom bol Mercedes-Benz 600 (W 100) z roku 1963. Luxusné limuzíny Triedy S konštrukčného radu 140 (predstavené v septembri 1995), ako aj konštrukčného radu 220 (od roku 2000) preniesli túto myšlienku do nového tisícročia.

V roku 2002 oživila vtedajšia spoločnosť DaimlerChrysler AG jednu z najexkluzívnejších nemeckých automobilových značiek luxusnými sedanmi Maybach konštrukčného radu 240. Trieda S dnešnej značky Mercedes-Maybach nakoniec oslávila svoju premiéru v roku 2014 v konštrukčnom rade 222. Vrchol ponuky predstavujú reprezentatívne limuzíny najvyššej úrovne v podobe modelov Mercedes-Maybach S 600 Pullman (2015) ako aj S 600 Pullman Guard (2016).

[1] s kľučkami dverí / s vysúvateľnými kľučkami dverí


Najdôležitejšie inovácie

Model Mercedes-Maybach Triedy S je mimoriadne vhodný na prevádzku so šoférom. Rázvor, ktorý je v porovnaní s dlhou verziou Triedy S od značky Mercedes-Benz dlhší o 18 cm, prináša absolútne výhody pre cestujúcich na zadných sedadlách. Dôraz na oblasť zadných sedadiel podčiarkuje ešte prepracovanejšia výbava. Novinkou je masážna funkcia opierok lýtiek na riaditeľských sedadlách. Prvotriedna zadná časť bola bohato zušľachtená. Ďalšou príjemnou funkciou je vyhrievanie šije a ramien v oblasti zadných sedadiel.

K exkluzívnemu vzhľadu vozidla Mercedes-Maybach Triedy S na želanie prispeje dvojfarebné lakovanie s deliacim pruhom. Toto lakovanie sa nanáša ručne podľa najvyšších kritérií kvality. Osobitným poznávacím znakom prednej časti je samostatná kapota motora s pochrómovanou plutvou, ako aj maska chladiča Mercedes-Maybach s jemnými vertikálnymi pochrómovanými pásikmi. Mercedes-Maybach Triedy S sa od príbuzných modelov líši aj z profilu: zadné bočné dvere sú širšie, v stĺpiku C je okrem toho umiestnené pevné trojuholníkové okno. Logo značky Maybach na stĺpiku C zvýrazňuje exkluzivitu.

Na želanie je vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S vybavené elektricky poháňanými komfortnými dverami vzadu. Vďaka tomu možno zadné bočné dvere veľmi jednoducho otvoriť a pohodlne zatvoriť aj v kopci. Vysoký komfort ovládania a dodatočnú bezpečnosť poskytuje integrácia v systéme MBUX a asistentovi sledovania mŕtveho uhla. Zadné bočné dvere je možné ovládať aj zo sedadla vodiča – je to dôležitá funkcia pri prevádzke so šoférom.

V prípade predchádzajúcej generácie Triedy S oslávila technológia DIGITAL LIGHT svoju svetovú premiéru v rámci malej série, s novou generáciou Triedy S sa technológia dostáva aj do veľkosériovej produkcie. Revolučná technológia svetlometov DIGITAL LIGHT (mimoriadna výbava) umožňuje nové funkcie, ako napríklad premietanie pomocných značiek alebo výstražných symbolov na vozovku (predbežne od leta 2021). V prípade technológie DIGITAL LIGHT obsahuje každý svetlomet svetelný modul s troma extrémne výkonnými svetelnými diódami, ktorých svetlo sa láme a smeruje pomocou 1,3 milióna mikro zrkadiel. Rozlíšenie na jedno vozidlo je teda 2,6 milióna pixelov.

Interiér vozidla Mercedes-Maybach Triedy S sa zakladá na revolučnom spracovaní interiéru novej Triedy S od značky Mercedes-Benz. Novinkou v Mercedes-Maybach sú veľké ozdobné prvky na predných sedadlách. Ušľachtilé ozdobné prvky z dreva obopínajú zadnú časť sedadla vodiča a spolujazdca, čím sedadlám dodávajú veľkorysý vzhľad salónikového kresla. V prípade výbavy so zadnou časťou prvej triedy sa medzi dvomi cestujúcimi na zadných sedadlách nachádza podobne výrazný ozdobný prvok z dreva.

Vďaka aktívnej kompenzácii jazdného zvuku (AFGK) je už aj tak veľmi tichý interiér vozidla Mercedes-Maybach Triedy S ešte tichší. Systém podobne ako slúchadlá s potláčaním vonkajšieho zvuku zmierňuje neželané nízkofrekvenčné zvuky pomocou zvukových vĺn s opačnou fázou. Na reprodukciu sa používajú basové reproduktory špičkového ozvučovacieho systému Burmester® so štvorrozmerným priestorovým zvukom.

Zákazníci Mercedes-Benz, ktorí sa zaujímajú o modely kupé a kabriolet, už dávno ocenili automatické podávače bezpečnostného pásu. Vo vozidle Mercedes-Maybach Triedy S z tejto komfortnej funkcie odteraz profitujú aj cestujúci na zadných sedadlách sedanu. Podávač bezpečnostného pásu nepriamo nabáda na pripútanie a súčasne dodáva tomuto procesu väčšie pohodlie. Cestujúci sa po usadení v komfortnej polohe sedenia už viac nemusia presúvať z tejto polohy, aby sa pripútali. Podávač bezpečnostného pásu je integrovaný v nastaviteľnom operadle riaditeľského sedadla, vďaka čomu je vždy v správnej polohe voči cestujúcemu.

Premiéru vo vozidle Mercedes-Maybach má adaptívne osvetlenie zadnej časti interiéru. Vo viacerých ohľadoch sa prispôsobí želaniam cestujúcich: okrem jasu je možné nastaviť aj veľkosť a polohu svetelného bodu. Zároveň je k dispozícii veľký rozsah nastavenia medzi precíznym pracovným svetlom a uvoľňujúcim salónovým svetlom.

V novej Triede S je predstavená druhá generácia učenlivého systému MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz), ktorý bol uvedený v roku 2018. Jedinečnosťou systému MBUX je jeho prepojenie s najrozličnejšími systémami a údajmi zo snímačov vozidla. Brilantné zobrazenia uľahčujú ovládanie funkcií vozidla a komfortných funkcií až na piatich veľkých obrazovkách, ktoré sčasti disponujú technológiou OLED. Vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S je na želanie vybavené interiérovým asistentom MBUX aj v oblasti zadných sedadiel.

Pri prudkých čelných kolíziách dokáže sériový airbag vzadu výrazne znížiť zaťaženie hlavy a šije pripútaných cestujúcich na krajných sedadlách vzadu. Čelný airbag pre zadné sedadlo sa vďaka svojej inovatívnej konštrukcii s rúrkovitou štruktúrou rozvíja mimoriadne šetrne voči cestujúcim.

Vďaka riadeniu zadnej nápravy (mimoriadna výbava) je vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S v meste pocitovo veľmi obratné. Uhol natočenia kolies zadnej nápravy dosahuje až desať stupňov. Priemer otáčania Triedy S sa tým zmenšuje o takmer dva metre.

Veľký komfort jazdy a agilnosť, ako aj inovatívne funkcie ako zdvihnutie karosérie pri bočnom náraze ponúka aktívny podvozok s E-AKTÍVNYM OVLÁDANÍM POHYBU KAROSÉRIE, ktorý sa kombinuje so sériovým vzduchovým pružením AIRMATIC. Dokáže individuálne regulovať sily pruženia a tlmenia. E-AKTÍVNE OVLÁDANIE POHYBU KAROSÉRIE zabezpečuje spolu so systémom SKENOVANIE POVRCHU VOZOVKY a funkciou nakláňania v zákrutách ZÁKRUTY výnimočnú úroveň komfortu.

Pravdepodobne od polovice roka 2021 bude môcť nový Mercedes-Maybach s novým systémom DRIVE PILOT (mimoriadna výbava) jazdiť vysoko automatizovane v hustej premávke alebo počas zápchy na vhodných úsekoch diaľníc v Nemecku. Odbremení sa tým vodič, ktorý sa tak bude môcť venovať vedľajším činnostiam, ako napr. surfovaniu na internete alebo spracovaniu e-mailov vo vozidle prostredníctvom funkcie kancelárie v automobile (In-Car-Office), čím sa šetrí jeho čas.


Zaujímavé čísla, údaje, fakty

Čísla dokážu niekedy povedať viac ako tisíc slov.

Vozidlo Mercedes-Maybach Triedy S má o 18 centimetrov väčší rázvor ako dlhá verzia vozidla Mercedes-Benz Triedy S: 3 396 namiesto 3 216 milimetrov.

Aktívne náladové osvetlenie obsahuje celkom 253 svetelných diód.

Približne do troch milisekúnd sa audiosignály aktívnej kompenzácie jazdného zvuku s opačnou fázou musia dostať do ľudského ucha na to, aby sa príslušným spôsobom prekryl jazdný hluk vozidla.

Teplotu chladiaceho priečinka (na želanie) v zadnej lakťovej opierke je možné nastavovať v rozsahu medzi +1 a +7 °C.

Operadlo sedadla spolujazdca je možné v rámci balíka na prevádzku so šoférom nakloniť dopredu o 23° z polohy 90°. Vďaka možnosti nastavenia sedadla v pozdĺžnom smere a možnosti nastavenia výšky sedadla vzniká väčší priestor na nohy v oblasti zadných sedadiel.

Operadlá riaditeľských sedadiel je možné nakláňať do uhla maximálne 43,5 stupňa. Pri najstrmšom nastavení operadla v uhle 19 stupňov zase vzniknú podmienky na uvoľnenú prácu v zadnej časti vozidla.

Od uvedenia sedanu Mercedes-Maybach Triedy S na trh vo februári 2015 bolo vyexpedovaných približne 60 000 vozidiel. Každý mesiac sa len zákazníkom v Číne v uplynulých rokoch odovzdalo približne 600 vozidiel, v roku 2019 to bolo v priemere dokonca viac ako 700 vozidiel za mesiac.

Starostlivé zostavovanie dvojfarebného laku (na želanie) v manufaktúre na výrobu laku môže trvať až 1 týždeň.

Pri plnej výbave a vrátane bočného impulzu PRE-SAFE® a airbagu bezpečnostného pásu sa v interiéri vozidla Mercedes-Maybach nachádza celkom 18 airbagov.


Fotografie ku tlačovej správe

Fotografia 1 (4961x3307px, 10.03 MB)

Fotografia 2 (4961x3053px, 8.66 MB)

Fotografia 3 (4961x3307px, 8.86 MB)

Fotografia 4 (4961x3307px, 8.87 MB)

Fotografia 5 (4961x3307px, 7.86 MB)

Fotografia 6 (4961x3307px, 8.11 MB)

Fotografia 7 (4961x3307px, 8.71 MB)

Fotografia 8 (4961x3307px, 8.35 MB)

Fotografia 9 (4961x3307px, 8.24 MB)

Fotografia 10 (4961x3307px, 7.18 MB)

Fotografia 11 (4961x3307px, 7.32 MB)

Fotografia 12 (4961x3307px, 7.16 MB)

Fotografia 13 (4961x3307px, 10.24 MB)

Fotografia 14 (4961x3307px, 9.59 MB)

Fotografia 15 (4961x3307px, 10.42 MB)

Fotografia 16 (4961x3307px, 7.91 MB)

Fotografia 17 (4961x3307px, 8.44 MB)

Fotografia 18 (4961x3307px, 10.8 MB)

Fotografia 19 (4961x3307px, 13.9 MB)

Fotografia 20 (4961x3307px, 8.45 MB)

Fotografia 21 (3307x4961px, 9.59 MB)

Fotografia 22 (3307x4961px, 10.72 MB)

Fotografia 23 (3307x4961px, 8.39 MB)

Fotografia 24 (3318x4961px, 4.39 MB)

Fotografia 25 (3311x4961px, 6.9 MB)

Fotografia 26 (3307x4961px, 7 MB)

Fotografia 27 (4961x2791px, 6.43 MB)

Fotografia 28 (4961x2791px, 1.76 MB)

Fotografia 29 (3307x4961px, 1.67 MB)

Fotografia 30 (3307x4961px, 5.54 MB)

Fotografia 31 (4961x2790px, 5.95 MB)

Fotografia 32 (4961x2791px, 6.12 MB)

Fotografia 33 (3307x4961px, 4.99 MB)

Fotografia 34 (3307x4961px, 5.33 MB)

Fotografia 35 (4961x2790px, 5.76 MB)

Fotografia 36 (4961x2790px, 6.9 MB)

Fotografia 37 (4961x2791px, 5.73 MB)

Fotografia 38 (4961x2791px, 6.18 MB)

Fotografia 39 (4961x2791px, 6.62 MB)

Fotografia 40 (4961x2791px, 5.1 MB)

Fotografia 41 (3307x4961px, 5.81 MB)

Fotografia 42 (4961x2790px, 7.27 MB)

Fotografia 43 (4961x2790px, 7.06 MB)

Fotografia 44 (4961x2791px, 6.99 MB)

Fotografia 45 (3307x4961px, 8.35 MB)

Fotografia 46 (4961x2791px, 4.47 MB)

Fotografia 47 (4961x2791px, 8.16 MB)

Fotografia 48 (4961x2791px, 8.03 MB)

Fotografia 49 (3307x4961px, 9.14 MB)

Fotografia 50 (4961x2791px, 6.3 MB)

Fotografia 51 (4961x2791px, 7.41 MB)

Fotografia 52 (3308x4961px, 7.93 MB)

Fotografia 53 (3307x4961px, 8.67 MB)

Fotografia 54 (3307x4961px, 8.28 MB)

Fotografia 55 (4961x2790px, 7.03 MB)