Mediálne centrum

smart odhaľuje ďalšie highlighty nového dizajnu

Vydané 23. 7. 2021

Zhruba dva mesiace po prvých skicách teraz spoločnosť smart Automobile Co., Ltd. zverejnila prvú fotku plnoelektrického koncepčného vozidla SUV. Snímka prináša pohľad na reč tvarov modelov smart novej generácie. Je na nej zobrazený vydarený ďalší vývoj klasického dizajnu smart, ktorý precízne reprezentuje rastúce ambície pre prémiové vozidlá a high-tech prístup. Toto koncepčné vozidlo oslávi svoju svetovú premiéru začiatkom septembra 2021 na autosalóne IAA MOBILITY v Mníchove ako súčasť prezentácie značky Mercedes-Benz.

Dizajn exteriéru zvýrazňuje premenu značky: „Značka smart sa vyvíja ďalej, je stále prémiovejšia, kladie dôraz na high-tech aspekt a reprezentuje vysokú mieru rafinovanosti a kvality". Takto popisuje jednu z hlavných myšlienok sprevádzajúcich vývoj nového dizajnového jazyka Kai Sieber, vedúci dizajnér značky smart z tímu Prof. Dr. h. c. Gordena Wagenera.

Snímka z vtáčej perspektívy prominentne do popredia posúva veľkú panoramatickú sklenenú strechu s výrazným svetelným vencom, jedným z ústredných dizajnových prvkov. Svetelné efekty vytvárajú vizuálny efekt, vďaka ktorému sa zdá, že sa strecha vznáša nad karosériou. „Harmonická dvojfarebná kombinácia lesklého bieleho laku a strechy v zlatej farbe významne prispieva k elegantnému high-tech vzhľadu konceptu eSUV“, hovorí Kai Sieber.

Súbežne s novou interpretáciou tradičného dizajnu značky pripravuje smart svoj distribučný model. „Značka smart sa zrodila s víziou uskutočňovania najlepších riešení pre mobilitu budúcnosti“, hovorí Daniel Lescow, viceprezident pre globálny predaj, marketing a popredajné služby spoločnosti smart Automobile Co., Ltd. „Vďaka nášmu prístupu založenému na dátach vstúpi značka smart priamo do kontaktu so zákazníkmi a fanúšikmi a ponúkne transparentnú a pohodlnú cestu zákazníka naprieč všetkými komunikačnými kanálmi. Okrem toho podporíme úsilie obchodných partnerov, aby sa mohli sústrediť na čo najlepšie skúsenosti zákazníkov s predajom a popredajnými službami.“

Súčasne značka smart rýchlym tempom buduje svoje postavenie na európskom trhu. „Sme radi, že sme už úspešne založili pobočky na všetkých dôležitých európskych trhoch a že sme získali personál na jednotlivých trhoch“, uviedol Dirk Adelmann, generálny riaditeľ spoločnosti smart Europe GmbH. „Sme pripravení preniesť víziu značky smart o budúcnosti mestskej mobility do reality.“


Fotografie ku tlačovej správe

Fotografia 1 (1920x2400px, 2.17 MB)

Fotografia 2 (5200x3677px, 2.76 MB)

Fotografia 3 (3753x1960px, 1.26 MB)

Fotografia 4 (8000x4000px, 8.49 MB)